Friday, November 6, 2009

Sarra Qalbu..permata hati dari utara...


Sarra Qalbu neh anak buah gua yng ke 3 (time kaseh adek sbb bagi mama n abah cucu yng comei)..semue anak buah girl lak tue..tade hero lagi dalam famili Encik Ariffin.. mule Balqish Hana pastue Nur Imtinan Batrisya semue nakal2 belake..kalah bdak laki..yng best nyer semue bulan november 1 6 7 pastue akak gua lak besday dier 9 aribulan..perghhh mmg kopak bulan november neh..nak try beli nombo ade gak neh 1679 cam power jer..hehehe..tapi sayang la lpas jer adek gua abes pantang balik penang laa takleh gua tgnk sarra lagi nie pon tak puas tengok muke dier nak jer gua gomol2 dier tapi kecik sgt lagi gua kecik plak bdan takut dier ngamok nagiss ...gerenti pasnie jarang gile dpat jumpe..mcm anak adek gua imtinan ssh nak jumpe dielakan dier tak kenal gua udah laa...yng ade kat umah neh ari2 nak gado lak keje dier tak padan pompuan..balqish2 besar nanti jgn camnie dah ler...penat otto tau..hehehe

No comments: