Saturday, November 14, 2009

gucci dunk pnyer penangan...

"lily, my one and only,,,i can hardly wait till i see her" cissss bole lak terplay kat ipod gua..mule laa jiwe tak reti diamm..pastue ngan ujan renyai2 plak..adehhhh....sebaik laa dah dpat bas...kalo tak mmg kuyup la gua lagi...cam bese turun kat chow kit amik monorail pie bukit bintang...ramai gak sakai2 kuar mase ujan neh..hehehe...smapi jer sg.wang cam bese tingkat 2 pie kedai andy....mase tue dah pkol 2.30 yng pelik tutup lak kedai...takpe tros gua ke t.square lepak krooks jumpe man(kasa)besembang2 band aper nak turun...perrghhh taun neh ngan taun depan kenyang lar bebudak HC mesia dengan gig2 terbaek band pujaan mereke...tak slah gua CONVERGE nak turun gak kl date tak komfirm lagi....yang gua tau FIRST BLOOD turun kl taun depan...januari 23...cam bese kat one cafe chow kit..pastue old skool style NYHC BOLD cayaaa...febuary turun...dengar2 cite EARTHCRISIS pon nak turun kl tau..perghh simpan la duit wahai dude2 HARDCORE ku..kalo tak gerenti telepas gig2 derang...bkan senang mereke2 nie nak turun....haa MXPX turun kl wehh..pade peminat2 punk skate meh la pie....mxpx band feveret gua neh..jom pakat ramai2 11-disember neh.....kat one cafe gak...bagus bdak2 amert neh bwak..aritue NUFAN(no use for a name)gua telepas sbb bercuti ke phi-phi....kali neh mmg gua tak lepaskan peluang nie laa...bagus jugak lepak krooks ade internet...tq man sbb godek2 date mereke nak dtg..hehehe...pastue pie showroom amik kasot...than lepak kedai andy berbual2 sampai borink...pastue amik bas tros balik rampai...caya2 dengan berbekal rm4 hengget jer dapt gua kuar dari umah..dpat gak cuci mate walaupun wang tade neh....thnk q rm 4 henggget...

No comments: