Tuesday, November 17, 2009

hari2 terakhir Frenzyhood(a.k.a MIZ29 kuala lumpur)...


















nak dekat pkol 4 petang tadi gua dapt call from Edddie...ingt nak ajak lepak..gua pon nak ngelat laa..."dude jom dtg kedai MIZ nak tutup"..perghhhh biar betoll..patut la andy hint2 gua psal kedai nak bungkus...nak tanak2 tros mandi..pinjam mama gua duit buat tambang....pecut kesane dgn kelajuan bas W12 ade la sekitar 60km sejamm...lembab gile..ujan lak tue....adehh ilang siot base lepak kat sg.wang..pasnie mmg taktau nak lepak mane dah...sape ade sane...man pon kat times square....bob echo pon situ...hurmmm nak ke times neh yng malas...manyak sakai2..nak tanak mmg kesane la pasnie ampehhhhh....cam tak caye jer nak tutup..tue la yang tiggal kedai MELAYU yng power...dari skater ke streetwear laa..semue nak cari barang tak kire la dari wheel ke ep band2 pon pie situ...kalo tade miz mmg gua tak merase nak pakai nike sb tau...bkan tanak support kedai lain...kedai nie jer yng jual Sb murah2 melayu lak tue...skarng neh tggal krooks jer la...takpe pasnie support abes krooks...hehe...lame siot kdai neh bukak tak salah gua from 1994 ke 1995 camtue2 la ...kalo gua salah tolong bagitau gua yerk dude2 sekalian...dari name SPITFIRE ke MIZ29 last2 FRENZYHOOD...mane der kedai melayu yng sepower dari kedai neh...zone5 yng hebat pon tggal 1 jer kedai sekarang...sian siottt...nie laa orang dah bagi peluang buat main2....sian andy pasnie mane la dier nak keje..harap2 ade la orng nak amik kedai tue manage power2....nie la footage2 terakhir yng gua snap....sesiape ade gamba or info2 pasal Miz neh meh kongsi bersame2 gua..ape2 email jer gua.. jumpbuns@yahoo.com

1 comment:

Unknown said...

andy keja paling lame, khabar kt dye jin kirim salam 😉